2007-09-18

Hekk

Tegnap este 24et néztünk Nikolettel, két rész közt beugrottam aukciózni, erre azt látom, hogy egy guildtársam Fuckyou-zza a társaságot aztán kilogol :O

Éjfél tájt visszanéztem, kiderült ellopták az accát és leürítették a karaktereket, búcsúzásul meg beanyáztak a guildchatre. Most mondd azt hogy nem vernéd agyon fa testápolóval az ilyeneket.

Kicsit fosok is, ugyanis a srác informatikus, nem hülyegyerek, nem adta ki a jelszavát, nem kattintott keylogger linkekre, sőt pár napja változtatott jelszót. Ráadásul a gépén van tűzfal, vírusírtó stb. És mégis ez történt vele. Nekem csak a windóz tűzfal megy, semmi más. Nem szoktam összeszedni semmit, de most kicsit megijedtem.

--- * ---

Ma este elvileg Kara, izgulok is kicsit, hogy összejön-e és hogy mennyit fogok bénázni :D Tud valaki ajánlani olcsó, jó consumablekat? Az addig oké, hogy staminás kaja, de milyen elixírt célszerű bedönteni? Első körben greater agility elixirre gondoltam, félóra alatt kifarmolom a matot egy pár raidre elegendő cuccra. Flaskot még nem akarok, majd Curator után leghamarabb, addig minek.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Igaz tankkal meg nem voltam raidelni, de mind palammal, mind a magusommal csak flaskat szoktam hasznalni. Foleg, ha epp csak tanulsz egy helyet, akkor sok idot, penzt, idegeskedest sporolhat az ember, ha olyan buffot hasznal, ami nem esik le a halallal. Persze mint mondtam nem tudom a tank flaskak arat, de supreme power es distilled wisdom is max 30-40g/darab, ugyhogy az se lehet sokkal dragabb. Igy meg kb 5-6 daily questbol megvan 4 oranyi flaska. :)