2007-09-05

Komolyabban engi

Gondoltam, hogyha már 359re felment az engi azzal, hogy elkészült az epic tankfejes, valamint a dps fejes alapanyagainak egy része, akkor nyomjuk komolyan és legyen kimaxolva. Megnéztem milyen opciók vannak 360-375re és elszörnyedtem. Piaci áron a mat 100-200g simán mindenhez ami ezen a részen fejleszthet, és ha továbbra is úgy megy hogy sárga receptnél lazán 50-60%ban fejleszt csak akkor tökönbökhetem magam mire 375 lesz. Márpedig legyenmá' 375 mert az laza és csinálok majd jól epic puskát!

Szóval ami járható útnak tűnik:
1) consortium revered és elemental seaforium charge hegyek - bár tartok tőle nem fejlesztene végig. És amúgyis a revered repu munkás.
2) khorium scope - igenám de ez random drop receptből jön... 0.4%-ot ír a wowhead.

Utánanéztem a scopenak a commentek közt és elmagyarázták hogy csak enginek esik, ezért ilyen alacsony látszólag a droprate. Valójában max pár óra alatt kifarmolható. Úgy sejtem a droprate 2-5% között lehet, nekem 60-80 íjász leverése után esett ki. Máker guildtársamnak utánam 20 perccel lett meg a 6. mobból.
Úgy sejtem még 1 engi szintet kiizzadok pl khorium power coreból némi primal fire farm után, aztán trade channelt fogok spammelni és gyártom ingyen a scopeot annak aki hoz matot, nincs jobb ötletem. Ha ez bejön akkor viszont a 360-375 szinte ingyen lesz.

A dicső pillanat! Apropó, ez az Ananke vajon az az Ananke? :)

És egy kép a rajongók (pl Sahine :D) kedvéért! Jelenlegi solo gearem, 2 morci fist weapon, igazán veszélyesnek néz ki. Az öv tök nyál, majd lecserélem egyszer valamire :D Igazából a gatya is lehetne valami sötétebb.

Nincsenek megjegyzések: