2007-09-20

Kara #2

A mai raid is igen jó volt, egyetlen probléma az volt, hogy 0 db tankloot esett. 90 perc alatt letoltuk az Attumen-Moroes-Maiden vonalat elsőre. Maiden vmi 2 perces volt :D

Operában Rómeó és Júliát kaptuk. Odaálltam a faszit tankolni 24% dodge, 19% parryval, előszöris nem ütött meg vmi 15-20 secig, TPS leesett a padlóra, egy hunter meghalt :) Aztán már majdnem vége volt nekik amikor egy daring debuff alatt valami 10K körüli burstot kaptam tőle (normálisan 500-1500akat üt, daring alatt 3K) és befeküdtem :O Wipe. Másodikra lement.

Curator mókás volt, pár perc eligazítás után ELSŐRE lement, miután az egyik priestünk véletlen bodypullolta. Asszem 3 evo után esett össze. Az a baj amúgy ezekkel az alap raidbossokkal, hogy ha költöm folyton a raget shield blockra, TCre és demora akkor 500-600 TPSt tudok csak csinálni rajtuk, egyszerűen alig van rage. Ha meg nem mitigálok, megnő a burst veszélye és befeküdhetek váratlanul. A csapat amúgy elég bizarr, ha megnézitek, druid soaker, szado priest és ele shammy meg 2 hunter az addokon...

Chess eventen sem volt wipe ofc :D Szorgalmasan beálltam a hordás bábuk mögé és csodálkoztam, hol a többi ember :D

Elmentünk még 1 Aran próbára is, 500 DPS közelében tudok rajta sebezni, mókás. Sajnos pár elbaszott interrupt meg ki tudja miatt 70% körül kiestem én is meg a rugó is, onnantól szenvedés volt, 32% wipe. Első nekifutásra ez szerintem fasza.

Trashre block ratinges, hites geart veszek fel, 700-1000 TPS elég megbízhatóan. Bossokon dodge gear, szar rage és szar TPS garantált. A tegnap leírt makrózás bejött, minden tank képességre betettem a shield blockot így ahogy spamelem őket, folyton aktiválódik magától is.

Kulátor shotok, a végén a következő raiden követendő optimalizált helyezkedés.

/Disclaimer! A hunterek sebzését a recountom - vmi kurvarégi verzió - nem méri jól, és ezt sérelmezni szokták :D Pettel együtt nagyon ott vannak a rugó nyakában! /




Nincsenek megjegyzések: