2007-09-12

Első heroic

Hol máshol kezdeném a heroic tankolást, mint Mechában :D Nem voltam biztos benne, hogy végig tudom csinálni.
A csapat: Paplan holy pala, Nyuszó lock, Kemi rugó, Rawulf feral druid. Avoidance gearben nyomtam, standard macibuffal, imppel, devotion aurával, commandinggal valami ilyen statjaim voltak, hogy 14.2K hp, 19 dodge, 18 parry, 21 block, 13.5K armor.

Az első pulloknál kicsit bénáztam, szokatlan volt a healaggro mértéke és Paplan is korán healelt mert ki akarta tapasztalni, milyen sebességgel bontanak le a mobok. Nem volt sok gond, kicsit körülményeskedtünk a CC hiánya miatt, de wipe nem volt. A sap azért kurvajó dolog! Az első Destroyeren elfeküdtem, 3500akat üt a szemét, plusz ha bejön a charged fist az nagyon gáz. Erre mondtam, hogy úgy üt mint egy raidboss, ezért onnantól úgy is mitigáltam: TC, demo fent volt, shield blockolgattam is. Blockolva "csak" 2900 körül csapott. A charged fist amúgy nem olyan gáz, a rugó kickelte szépen, ha nem sikerült akkor nyomtam egy spell reflectet és magát sebezte a kis genya 2K-s tickekkel :) Concussion blow szintén segít! A további destroyereken figyeltem a mitigációra és nem haltam be. Utólag végiggondolva ki kellett volna rakni az adamantine figurine trinketet és nyomogatni ezeknél :) Na majd legközelebb. A két gatekeeper iszonyatosan primitív volt, shadow power alatt néha levertek low hp-ra, mivel nem volt aki tudna rajtuk dispelelni. Shield Slam párszor kisegített és letörte róluk a buffot. A kalapácsos keeper meg egy vicc. Ezek tényleg az ingyen badge kategóriába esnek.

Pathaleon alatti hullámokat kifutással lehet resetelni, ezt meg is tettük az utolsó előtt, ahol a netherbinder spawnol. így meg tudtuk oldani, hogy a netherbinder sap, a többit legankoltuk, aztán ahogy kijött sapból megkezdődött a fear és stunlock, először én csaptam meg egy concussionnal, nem tudott szart se kasztolni szerencsétlen :D Pathaleonnál volt egy warrior fear még a lock fear, a healerről leszedett pár addot a druid és így elég simán lenyúkoltuk.

Az elementálos bosst is megoldottuk ott a termében ahol eleve áll, egyszerűen folyamatosan mindenki futkározott, amikor aggrot törölt interveneltem a lockot, merthogy arra ment folyton, ennyi volt kb. Elég neccesen ment le, mindenki a halálán volt a végére. De az nem igaz, hogy nem lehet megölni :)

Az első bossból egy elég jó 5 parry/6 sta epic gem esett, azt lenyúltam, amúgy semmi értelmes sajnos. A Sun Eater nem mutatkozott, csak egy ütlegshammy/huntard glove. De lett egy nexusom. Összességében nagyon élveztem a tankolást itt, a mobok tényleg meg akartak ölni, az érezhető volt.


A végére egy mondás Beritől, ez lehetne a blog címsora is: "Ha a tank meghal, az a healer hibája, ha a healer meghal az a tank hibája, ha bárki más meghal az a saját hibájuk!" Nem mindig igaz, de kurvára tetszik! :D

1 megjegyzés:

AnusPannonius írta...

Én is ott próbálkoztam, aztán első pull után pihi lett a vége. 1300-as flashhealekkel próbálkozott, blessing of light nélkül a healer pala, ami hát... izé.. kevés volt szerény vélemnyem szerint. Fókusz DPS se ment, szóval kimentettem magam egy "szerintem még nem elég erős a gearem ide" kifogással és elléptem.
Tény, hogy kell még némi HP az arcomra mielőtt komolyabban nekiállhatnék a HC-nek, de azért az sem mindengy PUG-al megy-e az ember