2007-09-02

Upgrade nap

Ma mentem az új guilddel egy Mechát és Arcatrazt. Lett pár upgrade ezekből tank és solo szempontból is, valamint egy Arca kulcsot is átvehettem A'daltól. Soloztam az SH kulcs questsort. Allisként érdekes, mert ugyanúgy a hordás mágusokra kell ráhúzni a mobot, csak ugye az így fix halál, mert előbb leölnek engem, aztán a Fel Reavert. Gyors corpse run, 20-30% közt volt még a Fel Reaver amikor újraéledtem, ígyhát hamarosan lehetett hevíteni a moldot. Sajnos elsőre nem sikerült mert pont egy infernal drop fázis kezdődött, egyszerűen 2 stun közt nem tudtam teljesíteni a questet, a corpse meg durván 15sec alatt despawnolt :/ Alig kurvaanyáztam hallhatóan :D

Arca végén esett egy nether, lepasszolták nekem, valamint segítettek a hátralevő matokban, így meglett a tankatronic goggles!!! ZOMG! A DPS gogglet meg majd kifarmolom amint sikerül. Grom'tor's charge is lett, jelenleg a nem kard típusú fegyverekkel szembeni finnyásságomat félretettem :) Nagyon megtetszettek a fistek is, ki is esett a
Stormreaver Warblades és tesója, a Reflex Blades is, valamint esett egy Stellaris. Solozásra a stellaris + stormreaver lesz a fasza, prot dpsként meg a két fist. Gyakorlatilag az a 2.7es 72 DPSes fist az egyik legjobb nemepic fegyver devastate DPSre.

Unbuffed 12.2K hp, alakul. Nincs szívem kidobni a régebbi kardokat, pl crystalline kopesh, millennium blade és társai, de még megvan a két 53 DPSes fury kard is amivel majdnem végig mentem 70ig :D A többi warrior mit csinál ezekkel, vendor?
Amúgy ha felveszem a BM reward gyűrűt amin nincs sta, akkor is 12K unbuffednél tartok, de van elég jó avoidancem is, valami 16/17/20% 497 def mellett. Ezzel már akár Curatorig el lehet menni, ha a healerek jól bírják. A guild hamarosan új nevet talál, újjáalakul és remélhetőleg bővülünk egy Karaképes létszámra.

Tankcuccos beállás:

Nincsenek megjegyzések: