2007-09-24

Kara #3

Ez egy nagyon jó este volt! :) Aran 3. próbára ment le, lock nélkül - priestek meg én is fearelgettünk, a két hunterpet tankolt 1-1 addot és kb ennyi volt a siker titka. A sikeres attempten flame wreath kezdetén spawnolt a 4 add, úgyhogy minden lehetséges! 500-550 DPS teljesítménnyel 2-3. helyen végeztem az attempteken. A devastate 900 felett critel (977 a rekord), a HS 1500+ :) És eléggé spamelhetők. Mindemellett az 5 sunder nem tudom számít-e valamit, de a battle shout biztosan, úgyhogy ide érdemes prot warriort is behozni, mert komolyan odateszi a sebzést ilyen félzöld gearben is.

Ezután átmozdultunk Princere. Első körben megpróbáltam a dw crush immune setet, amivel el is jutottunk a 2. fázis végére. Sajnos ott így is behaltam. Egyébként 2-3K blocked hitek után volt egy 2300as crushing is, de ekkor mozgattam a csávót és lehet h hátulról ütött meg éppen, ahol nincs block. De kb 1 percig semmi crush nem volt, pedig nem nyomtam a shieldblockot. Mindenesetre ezután visszavettem a dodge geart és 3. pullra meg is döglött a köcsög! :D 4100+ RDPS volt, ahogy arra számítottam is. Nagyon figyeltem, hogy shield block, TC és demo, greater stoneshield poti fent legyen végig a második fázisban, nem rémlik hogy lettem volna low hp-n egyáltalán. 4-6K crushok néha becsúsztak itt azért. 10% alatt mozognia kellett a raidnek, elnyomtam a shield wallt, last standet, sima volt. Esett kaszter neck, hunter T4 és egy Decapitator amit azt használni képes DPS híján elvittem solozásra és Aran írtásra :D Ideális devastate fegyver!

Screenshotok erről az emlékezetes raidről:


Nincsenek megjegyzések: