2007-09-25

Kara #4

A sikerszéria folytatódott, tegnap éjjel kifarmolták a Nightbane kulcsot a többiek (nekem sajnos nincs heroic kulcsom se AC se HFC instákhoz), így a mai program a két sárkány volt.

Nightbane: ez nekem mageként ismerős volt, most megnézhettem közelről mekkorákat üt... Hát kb olyan mint a legerősebb trash, ami azt jelenti hogy nonstop healspam kell, 4-5K ütések vannak, 1-3K magic sebzésekkel tarkítva. Volt egy wipe ahol 7300as crushingot kaptam... De legalább van rage tankolni! Mindenesetre harmadik pullra mindent sikerült jól csinálni és 1% körül haltam csak meg, de jött utánam a sárkány is corpse runolni :D

Elég ocsmány encounter, a fearből kidanceltem miután megjavítottam a makrókat (úgy néz ki combatban nem működik az actionbarváltó kód... Fasz kivanmár :D), de utálom a landolási fázisokat meg úgy az egészet, nem látok szart se ugyanúgy mint Princen, háttal állok egy falnak amitől kb azt látom csak, hogy egy többtonnás csontsárkány basztat.

Miután kilootoltuk magunkat (priest lootok estek), átmentünk Netherspitera ahol még vagy 4 ember sose volt, engem is beleértve. Kiosztottuk a beameket, persze az első pár próbára nagyon szarul ment, 50-60% körüli wipeok voltak, aztán lassan rend kezdett lenni, valahol 5. pull környékén megdőlt ez a sárkány is. Ezzel a második raid ID-ben Illhoof kivételével kipucoltuk az instát. Nem nehéz ez a Kara, ha mindenki jól teszi a dolgát.

Azt kell mondjam egyébként, hogy tankként eszméletlenül élvezetes fight Netherspite! Talán a legjobb encounter az egész játékban amit eddig láttam! Egy dps ringet sikerült elvinnem belőle.

Nincsenek megjegyzések: