2007-09-30

Puff

Na megint el kellett basznom egy raklap pénzt egy újabb cuccra :) Iiigen, meglett a 375ös engi pár napja, így nem bírtam ki hogy össze ne rakjam a tankpuskát! Nem sokat kellett farmolni, dailykből meg némi 5fős instából volt egy minimális pénzem, emellé kifarmoltam 10 primal manát tegnap másfél-két óra alatt, az szeméttel együtt 300g. Visszajött a khorium scopeba fektetett pénz is (elkelt a cucc), így volt keret felvásárolni 12 fire és air primalt (300+360g) meg némi fémet. Nether már hetek óta megvolt.

Stamina cuccban 14.4K unbuffed HP. De még dodgeban is 12.6K pedig nem is full staminára vagyok kövelve. Nem lehet panasz rá.


Miután ezzel együtt már uszkve 5K goldot basztam el tankcuccokra és a rájuk rakott enchantokra, gemekre, úgy gondolom innentől önzőzök és epic flying skillre gyűjtök. Van még egy csomó quest amit nem csináltam meg, a dps felszerelésem pedig elég jó ahhoz, hogy legalább másfélszer gyorsabban ölök mint friss 70esként fury speccel. A feladat tehát adott.

Úgy hallottam valami helikopterféle lesz a 2.3as patchben az engineer epic flying mount, márpedig az nagyon need volna :)

-- * --

Tegnap éjjen durván 22 és 0:45 közt Quel'Thalason a magemmel bejutottam egy TK/SSC guild (Reign) alt Kara runjába, mindenki full epicben feszített szinte, kivéve a maintankot, ha jól vettem ki neki mentünk cuccért főként. Sikerült beszereznem 2 cloth epicet mert a kutyának se kellettek már. Arannal bezárólag pucoltunk 3 óra alatt, csak Aranon volt 1 wipe. Érdekes megoldásokat láttunk, első körben nem volt se pap, se pala, se druid velünk. 2 db resto shammy volt a heal összesen.
Moroesen ez azt jelentette, hogy minden addot le kellett vernünk. 1 add hunter csapdában volt, 1et stunlockolt egy rugó, egyen healaggrot tartott az offtank és a negyediket NUKE. Ezután meg a kill ordert követve mindet leszedtük. Maidenen 2 db grounding totem volt és ennyi, a tank éppcsak túlélte a repentanceokat de nem tartott soká, 3 repentance volt csak, lelőttük a csajt :D
A többi nem volt annyira izgi, trashen mindenkit vertem általában a szar kék gearrel is, arcane blast ftw :D
Jó móka volt kicsit DPSelni, de a tankolásban sokkal nagyobb kihívás és sikerélmény van.

Nincsenek megjegyzések: